Att handla hos oss

Att handla hos oss 

Ni lägger en order och avslutar köp via Klarna Chekout. Där ni själva väljer betalningalternativ. Därefter behandlar vi din order. Det är inte förrens vi behandlat din order och godkänt den som pengar dras från ert konto. Slutsummana kan därför ändras om det skulle vara så att du önska lägga till eller ta bort något från din order i efterhand. Vi reserverar och också för eventuella ändringar av fraktkostnad om det skulle uppstår högre kostnader än förväntat. Eller att din adress är i avlägset område och det då tillkommer högre kostnader.  

Faktura

Är du företag kan ni även välja faktura. Den kommer i första hand med förskottsbetalning om vi inte kommit överens om annat. 


Tar tar i första hand emot pegnar vi banköverföring. Alternativt via swish (inom Sverige) 
I enskilda händelse skickar vi faktura via PayPal då mot en avgift på 5%

För snabbare hantering kan man skicka betalningsbekräftelse, eftersom det ibland tar dagar innan vi ser pengarna på vårt konto. PayPal syns direkt.

Postförskott inom Sverige innebär att ni betalar för paketet i samband med uthämtning i ert lokala Service Point. Det tillkommer en extra avgift

VI VÄLJER FRAKTSÄTT

Vi försöker alltid ta fram det billigaste och bästa fraktsättet

DHL freight inom EU och pall till utlandet

Service Point för privatkunder och Pakettjänst till företag

DHL Express utanför sverige, där vi väljer Ekonomifrakt om inget annat önskas av kund

Ekonomi frakt Postnord i sverige och lokal postservice utanför sverige

Vi har inga rabatter för återförsäljare. Däremot kan ni få en offert med tillfälliga erbjudanden, beroende på kvalitet eller tillfälle.

To shop with us

You place an order and complete the purchase via Klarna Checkout. Where you choose the payment option yourself. We will then process your order. It is not until we have processed your order and approved it that money is withdrawn from your account. The final totals can therefore be changed if you wish to add or remove something from your order afterwards. We reserve and also for possible changes to the shipping cost should higher costs than expected arise. Or that your address is in a remote area and there will be higher costs.

Invoice

If you are a company, you can also choose an invoice. It comes primarily with advance payment unless we have agreed otherwise.

In the first place, we accept cash, bank transfer. Alternatively via swish (within Sweden)

In individual cases, we send an invoice via PayPal then for a fee of 5%

For faster processing, you can send payment confirmation, as it sometimes takes days before we see the money in our account. PayPal is visible immediately.

Cash on delivery within Sweden means that you pay for the package in connection with collection at your local Service Point. There is an additional fee

WE CHOOSE THE SHIPPING METHOD

We always try to find the cheapest and best shipping method

DHL freight within the EU and pallet to abroad

Service Point for private customers and Parcel service for companies

DHL Express outside Sweden, where we choose Economy shipping if nothing else is desired by the customer

Economy shipping Postnord in Sweden and local postal service outside Sweden

We do not have discounts for resellers. However, you can get a quote with temporary offers, depending on quality or occasion.

JavaScript seem to be disabled in your browser.

You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.